vrijdag, juni 27, 2008

Plastic onding


We hebben het nog zo gezegd: Fortis, niet doen die overname van de bank. Dat gaat jullie vies tegenvallen. Maar ja, het gebeurde toch. En wij keken elkaar aan en zeiden: kijken hoe lang dat goed gaat. Nou, de eerste verschijnselen van gekte zijn inmiddels in de bus gevallen. Denk even aan de cijfers van Fortis, voorpagina nieuws in het FD van vandaag, het gaat er dus niet zo goed. Krijg je dit in de bus. Dure mailing met vette envelop, vette folder, vette ronkerige brief en een stuk plastic.
Vanaf nu mogen we gebruik maken van de ABNAMRO Preferred Banking Lounge, om onze zaken te doen. Partner, kinderen ook welkom. Lijkt elkaar wat tegen te spreken, toch?
En waar staat die Lounge? Op Schiphol. Echt een plaats waar je daar behoefte aan hebt. Wat een onzinnige wichtigmacherei.
Ik begrijp best dat er allerlei mensen zijn die vechten om hun baantje te behouden sinds de overname. Maar kunnen ze voor mevrouw de general manager retail banking niet iets anders verzinnen, iets nuttigs? En de Lounge opdoeken? Lijkt me een zinvolle besparing.
Er zijn op Schiphol namelijk tal van andere plekken waar je even kunt wachten. Misschien iets minder OSM, maar flexwerkplekken genoeg zou ik zeggen. Laat dat gratis faxen, de kranten en boeken enzo maar zitten.
Zucht, in de prullenbak met dat ding. Of wil iemand hem graag hebben?

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage